9 Mayıs 2015 Cumartesi

7 TEPE İSTANBUL

Merhabalar, size geçen bahsettiğim gibi Çamlıca'ya gittim. Taze taze sizlerle orayı paylaşayım istedim :) öncelikle Çamlıca Tepesi İstanbul'un yedi tepesinden biri. İstanbul'un Üsküdar ilçesinde yer almakta. İstanbul ve Boğazın en güzel manzaralarını bu tepeden görebilirsiniz. Çamlıca Tepesinde manzaraya karşı kahvaltı ya da piknik yapabilirsiniz güzel fotoğraflar çekebilirsiniz. Biz burada 2 saat civarı durduk yani bize yeterli geldi insan belli saatten sonra sıkılıyor birazcık çünkü yapılacak çok bir şey yok Daha sonra biz rotamızı adını hep karıştırıyorum  söylerken Fehmi mi Fethi mi diye :) Ama bu sefer doğru söyleyeceğim Fethi Paşa Korusu'na çevirdik. Abartmıyorum çokkk  güzel hayran kaldık !! Hemde sahile çok yakın . İnsanın böyle bir manzaraya bakan evi olsa içi açılır her gün hele de mevsimlerden baharsa Çünkü her taraf yemyeşil ve bildiğiniz gibi şuan erguvanların mevsimi . O  yüzden aradığınız her renk var mavi, yeşil, pembe... Kafeteryasında oturup bir çay içebilirsiniz ya da bizim yaptığımız gibi hava çok sıcaksa eğer dondurmasından mutlaka yiyin . Pişman kalmayacaksınız!! Ayrıca bol bol fotoğraf çekip bu anı ölümsüzleştirin . Herkese keyifli hafta sonları.












**Tüm fotoğraflar bana aittir!!**



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder